Sunday, September 25, 2011

New Hoobbyyy dooo

Semenjak dua menjak ni,aku da mula rase lain...
ape yg aku rase ni mcm bagus je utk aku...tp kenape aku x pnh buat,asik pk je nk buat,tp smpai skg x buat2...bole dikatekn sudah genap 4 taun aku pikir nk buat benda ni,tp x buat2 la...so skg aku nk try buat...myb blog ni adalah medium terbaik untuk aku bermula...
ape yg ak nk try 2 adalah,aku nak try belajar mengeja, da lame aku cube belajar mengeja,tp smpai sekarang aku belum pernah mengeja...mksud aku permulaan untuk menjadi seorang penulis la...
kenape aku ingin menulis???sedangkan memg menulis dan membace ni adlh satu bnda yg aku sgt2 benci...memg x suke la aku dgn bnde2 mcm ni...xtau la kenape,myb aku lebih pakar dlm bidang praktikal drpd menulis...
tetapi,untuk mencapai ataupun merealisasikn impian aku...so aku kene cube...
mulai hari ini,menulis adalah hobi baru aku....yeeehhaaa...
myb blog aku ni akn aktif...selepas beberape taun x aktif....
aku akan menulis tentang pelbagai benda...nk biasekn diri dlm menulis...omg ak da ade hobi baru!!!!!hahahaha....harap2 menjadi...amin

No comments: