Saturday, November 20, 2010

Gembira,penat dan tekanan jiwe perasaan

Ini kisah dtgnye dari aku.....
da kate ni blog aku....
memg cter dtg dari aku la..
ape da kalian smue ni...

Kisahnya bermula apabila aku bertolak dr Kelantan ke Kuala Lumpur...
Aku bertolak dr kelantan pd pukul 10pg....
aku drive kete tanpa henti,menyebabkan bontot aku kerem atau nme lainnye kejang otot...
aku sampai KL lewat,sbb jalan jem....
aku smpai dlm kul 6pm...
aku stay kt umh spupu aku dkt gombak...
kul 11pm membe2 aku dkt putrajaya ajk aku main futsal...so ak stuju la....sbb aku pantang bler org ajk main futsal ni...mesti ak pergi...x kire la aku penat pn...
dlm kul 9pm abg aku dtg umh spupu aku kt gombak ni...
dlm kul 10 aku antar die ke damansara,ke umh die la...
tp persoalan yg timbul kt sini,adakah aku sempat nk pg main futsal kt bangi kul 11 tu??...
jeng jeng jeng...
dr gombak ke damansara,aku bawak kete mengalahkan michael shumaker....sbb nk kejar mse ni...kul 10.30 ak smpai damansara....dr damansara trus ke bangi...memg lju la ak bwk...da mcm 2fast 2furios,siap drift lg...maka aku smpai gak dekat Aktif futsal tepat kul 11....
smpai je sane dpt jmpe smue bdk2 klas aku n skula aku tyme skula dlu...
lme gler x jmpe dorg....
hepi gak la...
ak pn trus main ftsal,ak main mcm messi...huhu..
lps aku main 2,ak pg la kt beg aku,nk tgk nset,kot2 ade msj ke....
dlm mncri nset 2,alang2 nk tgk la dompet skali....
skali dompet aku xde dlm beg.....
perg!!!!!!!!!!! gile panas,brcampur geram,mara,ssh hati,tkot dan mcm2 lagi..
ape lg,ak trus mengamuk la...tnye smue membe aku...
dorg suh cek dlm kete,tp ak da cek,xde pn...memg ak rse gelap dunie ak waktu 2...
memg rse nk sepak smue org kt futsal 2....
MC n Akmal suh ak cek skali lg dlm kete...
ak pn pg la dgn 2 org lg membe aku 2...
nseb bek la jmpe...FUH!!!!!...lege gile...hnye tuhan je tau prasaan ak tyme 2...
rupenye2 dlm ak tgh cbok nk kuar dr kete 2,ak x prasan dompet ak jtuh,nseb bek jtuh dlm kete....tp seyes malu la ak ngn membe2 ak,yelakn,tyme 2 ak da mara2 da kt dorg....skali silap aku da,,,malu kot...
da abes main futsal,ak lepak jap kt mapley Presint 14..pastu aku terus balik gombak,dlm kul 3pg ak smpai gombak...penat,hepi,presure,smue adela...papehal ak Happy sgt..
Kesimpulannye kt cni,jgn cpt nk mengamuk....cek dlu bru mengamuk...hahahha...
thanks to all my fren from Putrajaya.