Thursday, November 4, 2010

Cantik ke??ke prasan cantik??



Aku terfikir 1 benda yang aku rase agak sial la.....
aku rasa perempuan dekat luar sane fikir dorg cantik ke???
aku rase mesti dorg fikir dorg cantik sebab ade orang nak ngurat dorg...pdahal tuan punye badan ni sje je buat2 nk ngurat(no heart feeling k!!)....tp dia cepat prasan da...wtfood!!!
kenyataannya x cantik pun....tp prasan cantik...
bertambah sial lagi bler die nk compare diri die dgn jantan tu...kononnye die langsung x sesuai dgn jantan tu,sbb jantan 2 x hensem dan dia cantik....
aik???betul ke dia cantik???....
aku rase die bese2 je...x cantik pun...
nak luaran cantik ke,tp dalaman buruk???
or nak dalaman cantik,tp luaran buruk??
ke nak dua2 terbaik bak kato jad??
bole je,pastikan diri anda terbaik....
kalau diri anda taik....
jgn la memilih sangat...ada phm??
1 lagi jangan cepat perasan la wey....
myb budak 2 da ade awek lagi cantik dari ko...haha
kecian btol aku tgk org mcm ni...lalalaa
antara 2 gambar kt atas tu,ko rase ko yang mane???yang atas ke yang bawah??
renung-renungkanlah dan selamat beramal...

No comments: