Tuesday, January 19, 2010

Yahooo!!!!!! Akhirnye di terime!!!

Alhamdulillah...
Akhirnye idea aku telah diterima oleh client ku...
aku da agk da idea aku mesti diterime...
bkn aku nk riak,,,,tp naluri aku mengatakan idea aku yg terbaik dan akn diterime,aku yakin dgn kputusn aku 2...
kang senang klu aku trus present idea aku 2,xde la kne rejek...tp aku x sgup nk wat mcm 2 coz nt ade yg terase ati dgn aku...
ari kamis ni die nk tgk effect2 yg akn aku gnekn di dlm iklan aku itu....
aku bercadang utk memasukkan motion graphic di dlm iklan aku itu...
die nk tgk bnde 2 ade dlm iklan aku 2...klu xde,mati aku...
tp aku yakin dgn diri aku,aku tau aku bleh buat..
insyaAllah...

sekarang adalah mase utk aku buat skrip utk iklan aku 2....
klau berjaye,nt aku msokn iklan aku dlm blog nih...
coming soon..

No comments: