Thursday, July 2, 2009

Filem

Aku seorang pelajar dari Fakulti Teknologi Kreatif dan Artistik (Seni layar)UiTM,

Banyak benda dan perkara pasal filem yang hendak aku bicarakan,

tetapi aku belum bersedia untuk membicarakan pasal filem ini..

Kenapa??

Kerna aku belum khatam lagi belajar dalam bidang perfileman ini..huhu,

Masa,waktu,tempat dan keadaan yang akan menentukan bila aku akan mula membicarakan pasal filem ini..

Yelakan,aku kn pendatang baru dalam industri seni ini,

so,aku x bersedia lagi la untuk menceritakan pasal filem ini,banyak benda yang aku x tahu lagi pasal filem ni..

Filem merupakan satu benda yang dikategorikan dalam seni,

seni itu halus,seberapa halusnya pun aku tidak tahu..kerna aku masih belajar dan akan terus mempelajarinya sehingga aku dapat memahami apa itu filem dan apa itu seni.

Pada masa sekarang,mungkin aku sudah kenal apa itu filem,tp aku baru sahaja mengenalnya pada peringkat basic...aku cuba mendalaminya sedalam yang mungkin dengan tempo yang sangat perlahan..kerna banyak benda dan perkara yang aku harus pelajari untuk mengenali filem ini dengan lebih mendalam...

bak kata pepatah,x kenal maka x cinta...

Masa,waktu,tempat dan keadaan yang akan mematangkan aku dalam industri seni ini..

Target dan impian aku adalah untuk menjadi seorang Filmmaker yang berjaya di dalam bumi yang bertuah ini....amin.

1 comment:

Unknown said...

semoga kau berjaya...kejayaan bukanlah suatu perkara yg kita capai tetapi tntg apa yg kita usahakan...