Thursday, June 25, 2009

Diri ku Tercabar

Selepas aku bace kesemua blog member aku...

ade 1 blog member aku telah membuatkan diri aku terase tercabar...

aku xnk cerite pasal apa aku tercabar....

cume aku bertekad dan berjuang untuk setaraf dengan mereka semua...

insyaallah aku akan bgtau korg smue benda ape yang telah membuatkan aku terase tercabar,bila aku sudah berjaye........

Apabila aku sudah berjaya mencapai target aku dan setaraf dengan mereka...

Pada mase itu aku akan bgtau korg smue tentang isi tersirat yang terkandung dalam post ini dan dalam hati aku.....

To be continue....Aku x janji,tp pasti...

3 comments:

Puteh said...

ala..dh berjaya br nk bgth

Figo The Spark said...

yela....xkn x berjaya da bgtau...x best la...x suspen gitu

atikahibrahim said...

ape bende plak nieh??
blur jap lame gile xupdate!!haha